punkt

Imorse var jag positiv men under dagen försvann det. En av mina dåligare dagar.

Jag orkar inte mer nu, känns som att allt bara vill gå dåligt och jag orkar verkligen inte kämpa emot. Jag är för trött på att plugga nu.

Jag är är extremt arg på att min mobil bara har plats för ca 10 låtar trots att jag har 2GB minneskort. Minneskortet verkar fungera för det står på mobilen att det är massa minne, men sen när man ska överföra en liten låt så kommer det upp en jävla text där det står "minneskort fullt"!

Sen är jag arg på massvis med annat men det blir för mycket att skriva här. Det får knappt plats inne i huvet.

Kommentarer
Postat av: David

Jenny, Skriv nått till mig sen på msn så ska du

få ett program som gör låtar typ 6 gånger mindre,

då får du plats med 60 låtar istället för 10 iaf ;)

2008-12-08 @ 18:20:09
URL: http://davidhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0