Nyårsafton

Jag har precis blivit övertygad om att ta stumpbyxor på mig ikväll. Jag vet vem jag ska slå om jag får kallbrand i benen...

Ikväll blir det nyår @ hansson, hos Malin alltså. Sandra ska med och jag tror att hon kommer om några minuter. Jag har ingen koll.
Efter det vet vi inte direkt vart vi ska, men förmodligen ska jag möta upp Emelie och hennes vänner i stan. Emelie ska sova här inatt så någon gång ska jag ju möta henne iaf :P

Jag är måttligt stressad. Har ingen koll på någonting. Har glömt att måla naglarna, vilket måste göras när det är vinter!

Men lite positiv är jag ändå för jag har sluppit magsjukan tills idag åtminstine. Sandra var magsjuk tills för några dagar sedan och hon träffade en kompis i fredags som hon lyckades smitta. Jag träffade Sandra i lördags. Sen så blev min lillasyster lite kräkig igår, och för en stund sedan lyckades jag glömma hennes sjukdom. Stod riktigt nära henne och höll i hennes mobil. Jag fick spel när jag insåg mitt misstag, rusade till badrummet och tvättade händerna. Spottade ut alla luft jag andats in.

Men men. Ha en bra nyårsafton allihopa :D

Shit stress, hon kommer om högst tio minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0