Mihihihi

Matteprovet... Jag fick tillbaka det idag och hör och häpna, jag fick MVG! Hade bara ett ynka fel på ett helt matteprov. Gissa om jag blev chockad. Jag? MVG? Visst kändes det som att det gått bra, men MVg. Det trodde jag inte om mig. Mina mattekunskaper är... små. Herregud, jag som inte ens pluggade så mycket till VG/MVG-delen. Alltså, gud jag är... ja chockad.

Jenny som inte ens vet hur man laddar ner musik från nätet, den Jenny får MVG på ett matteprov i matteC.

Ja, hihi. Btw känner jag för att ta mig ut o typ jogga. Men det känns helt fel att känna så. Fast det här inlägget skulle bara handla om matteprovet. Så nu slutar jag skriva.

Kommentarer
Postat av: David

Grattis! :D

2008-12-18 @ 22:06:34
URL: http://davidhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0