Magplåga

Om en timme går bussen till gymmet. Idag ska Sandra och jag köra ett Core-pass. Just nu är jag inte så taggad, bara seg och bitter på att helgen snart är slut. Och hur hemsk kommer inte min vecka att bli? Jag minns så väl när vi körde Core på idrotten förra året. Herregud. Kunde ju inte skratta på en vecka.

Som tur är blir jag hämtad av pappa från gymmet. Det dåliga med det är ju att han måste hämta mig för att mina bussar inte går bra. Skulle jag ta bussen skulle jag få vänta i 40 minuter och dessutom få byta buss en gång. Eller jag skulle ju hinna till en buss om jag sprang från gymmet. Men jag hoppar nog det för då skulle jag få byta buss/bana 3 gånger, och det skulle ta 50 minuter istället för tio minuter att komma hem. Det verkar som om SL tror att man inte åker buss på helgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0