Läkarbesök, träning...

Läkarbesöket imorse gick bra, ganska svårt att komma upp klockan 6 på morgonen bara. Men jag lyckades ta mig upp så att mamma och jag kunde åka härifrån lite innan 7. På SÖS fick jag träffa Maggan som visade mig massa coola kurvor på hur mitt blodsocker legat. Lärde mig faktiskt lite saker och dessutom sa hon att jag skulle slänga min mätare och byta. Som tur är har jag precis fått en ny hemskickad. Den är supersnygg ;)

Var klar runt halv nio och körde från sös tio i nio. Mamma och jag behövde någonstans att fördriva tiden, jag började ju 10:05, och eftersom att inte så många stället var öppna drog vi till Willys i Sickla :P

Ja, efter skolan gymmade jag och Sandra. Super att träna vid lunchtid för det var ju nästan bara vi. Först körde vi maskinerna och sen ställde vi oss på skidmaskinen i 35 minuter. Körde ett hemskt jobbigt intervallprogram som hette upptrappning. I slutet var det så jobbigt att jag nästan dog :O

När jag kom hem tog jag en dusch och sen efter det har jag bara tagit det lugnt. Har inga skolsaker att göra. Ikväll blir det bara mys framför tv:n :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0