Kan det inte finnas en slumpknapp här. Så får man ta den rubrik som råkar komma bara.

hellå hellå

Lite om dagen då:

(hihi det rimmade)

Jag har varit sjukligt trött, värre än vanligt. Kunde knappt hålla ögonen öppna på bussen imorse. Satt och kollade igenom lite matte inför provet men ögonen gick verkligen i kors, så jag fick lägga bort pappret. Men jag satt ändå där och kunde inte fokusera ögonen på någonting, kändes som att någon tryckte ner ögonlocken. Jag ville inte somna på kinesen som satt brevid.
På religionen hade jag också grymt svårt att hålla ögonen öppna. Jag kunde kanske fokusera på det som stod på tavlan i några sekunder, sen for de åt alla håll å kanter. Jobbigt var det.

Malin Hansson är en knäpp kvinna. En rolig knasboll. Bara jag kollar på henne så börjar jag skratta, kanske för att hon gör så roliga grejer :P

Haha och det här är kul. Vi sitter på civilrätten och bläddrar i lagboken (för vi fick 3 papper med massa uppgifter på). Alltså är vi väldigt seriösa. Våran lärare är dock försvunnen, tittar väl in lite då och då kanske. Men så kommer hon in och ställer sig vid tavlan, fixar med overheaden och man kan riktigt känna att hela klassen tänker: oj, hon ska visa oss något. Och ja det skulle hon ju, hon visade look-alike bilder på kändisar. Hade skrivit ut det från ett mail hon fått. Det förklarar mycket väl vem hon är som person. "höhö, jag måste bara visa detta".

update: glömde säga att det känns som att jag har tagit stelkrampssprutan i höger arm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0