Jullov

Den här avslutningen var faktiskt jättebra, ingen falsksång! De som sjöng sjöng jättebra :D
Alla elever fick en biobiljett för att skolan ville fira att Nacka gymnasium får så mycket beröm. Dock är jag fortfarande sur för att jag inte fick en biobiljett förra året, då de också firade ett pris. Jag var nämligen i Falun på begravning den dagen vi hade avslutning. Tycker ju att jag kunde fått en biljett när vårterminen började, jag bidrog ju säkert mycket till att skolan fick det där priset (a).

Tanken var att jag skulle gymma efter skolan men när jag gick ut från skolan kände jag verkligen ingen lust. Skulle behöva åka hem innan och äta så det skulle bli pyttelite stressigt kanske. Så inget gym idag. Men jag tänkte ta mig ut och springa istället. Fick nämligen för mig det. Synd att det är så äckligt väder.

Ikväll blir det födelsedagsmiddag hos Malin (GRATTIS) och efter det ska vi nog till 90's. Just nu är jag inte så pepp men om några timmar så kanske.

Btw, jag börjar skolan den 12e. Min lillebror blev lite avis på det för han, och ganska många andra, verkar börja den 7e.

Kommentarer
Postat av: mango

jag tror jag börjar den 12e ocksp ;)fast jag är inte så säker : / men jag hoppas det <33

2008-12-19 @ 17:47:48
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0