Jaha...

Alltså, det känns småfel att inte säga hej varje gång jag ska skriva. Men jag vill inte säga hej. Dessutom lider jag av en sjukdom som innebär att jag inte kan skriva hej likadant två gånger i rad, så jag måste alltid sitta och försöka tänka ut nått bra sätt att säga det på. Jaja, stort problem det där.

Det var något annat meningslöst som jag skulle skriva... tror jag.

Öhhhm. Okej, nu kom jag på en grej fast det var inte den grejen som jag egentligen skulle skriva, men vad gör det. Det är väldigt många i vår klass som säger ordet liksom minst två gånger i varje mening. Två personer som jag speciellt stör mig på och nu kan jag inte sluta tänka på det. Så fort de öppnar munnen sitter jag och räknar ordet liksom och också ordet asså. Ungefär som när jag räknar hur många gånger min geografilärare säger o så på lektionerna.

Usch vad jag inte har något att skriva. Det enda jag kan komma på är att jag har en lampa i mitt tak. Men vem har inte det? Kanske inte så nödvändigt att skriva.

Kommentarer
Postat av: David

Dagens Ilandsproblem :)

2008-12-18 @ 10:07:51
URL: http://davidhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0