Hihi

Jag kom nyss hem från friskis, jag var där ensam :O Körde ett baspass. En gubbe överdrev så mycket att jag nästan började skratta varje gång jag såg honom, men det skulle se dumt ut att börja skratta när jag var själv :P

Kan säga att jag känner mig lite felplacerad bland alla 40+ men eftersom att min styrka är sämst vet jag ju inte om mina armar skulle klara ett medelpass :P Jag menar, när jag gör armhävningar får jag mest ont i handlederna. Måsta pausa och skaka på händerna för att de inte ska dö.

Ikväll ska jag typ köra kolhydratuppladdning inför imorn då Sandra och jag ska köra maskinerna. Det är pinsamt hur svaga mina armar är. Märker för varje vecka hur benen orkar mer, men mina armar bara faller ihop. Nu ska jag satsa på mina armar... så att jag orkar... öppna alla julklappar ;S

Nu ska jag äta lax (för att bli smart) och potatis (för att bli stark).


Kommentarer
Postat av: mango

hehe så att jag orkar... öppna alla julklappar :P gapskrattar :P <33 puss puss<33

2008-12-16 @ 23:32:51
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0