Äntligen helg igen

Jag känner inte att jag kan vara trevlig just nu... pepparkakorna har motsatt effekt?

Idag var det bara en filosofilektion på morgonen, sen lutade jag. Jag och Malin åkte till stan för att äta lunch och kolla lite efter julklappar. Lunch åt vi på SÖS personalmatsal, mamma åt med oss eftersom att hon jobbar på sös och ändå skulle äta lunch. 59:- för hur mycket mat man ville. Hälsade även på lite folk, bla Patrik som jobbade på Nacka sjukhus när jag sommarjobbade i nu i somras.

Imorgon blir det Ki box redan klockan 11. Sen på dagen ska jag bara hjälpa till lite här hemma, plugga lite och bara ta det lugnt. Eftersom att jag kört ett Ki box-pass lär jag vara ganska trött. Ska träna Ki yoga på söndag kväll också så jag ska bara ta det lugnt så att jag orkar.

När idolfinalen är slut ska jag sova. Vet inte om jag hejar på någon av finalisterna, för jag tycker ingen av dem är speciellt bra. Visst, de sjunger ju bra, men på scen tycker jag att de gör samma saker hela tiden.

Kommentarer
Postat av: David

Duktigt av dig :)



Ha en bra helg :D

2008-12-13 @ 00:39:42
URL: http://davidhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0