Antisovmorgon

För några veckor sen fick jag reda på att jag skulle ha sovmorgon imorgon. Men så blir det inte. Jag ska vara på sös och lämna tillbaka blodsockermätaren klockan åtta. Sen så ville mamma passa på att gå på ett möte på jobbet när hon ändå skulle köra mig dit, och det mötet börjar halv åtta. Så vi måste åka hemifrån kvart i sju. Som tur är är det bara en lektion i skolan sen och jag slutar redan 11:40 :) Då ska Sandra och jag åka och vara duktiga ^^ Sen kan jag åka hem och bara ta det lugnt, allt i skolan är slut för den här terminen.

På torsdag borde jag dra till forum och kolla efter lite julklappar. Mamma, pappa, F&F och farmors bror ska få något de också.

Btw, min söta lillasyster har klippt lugg och det är superfint. Nästan så att jag blir sugen, men det är ju så jobbigt att ha lugg bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0