03:49

Godmorgon! Jag är uppe tidigt för att jag tänkte ta mig ut och springa. Skitmysigt att springa såhär tidigt :D

Ne där skojade jag bara. Jag har inte gått och lagt mig än.

Imorgon blir det förmodligen träning med Sandra runt halv 1 (så jag BORDE sova NU)
Sen ska jag nog åka med pappa och Celine och kolla lite affärer, titta in i någon 3-butik och klaga på min mobil som idag visade än en gång att den är sjuk. Jag la nämligen till alla låtar jag har i en musiklista (detta har aldrig gått förut :S) så att de spelas upp efter varandra. Blev superglad att någonting fungerade. Men så, när jag efter någon minut skulle spela upp den där listan för andra gången hade 10/12 låtar slutat att fungera. Då blev jag SUUUUR!!! Kunde dock stå emot att kasta den i väggen...

Nu ska jag kanske ner och ta något att äta för jag blir alltid hungrig vid den här tiden. Därför ska jag inte vara uppe såhär länge.

Hejdåå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0