Skavsår

Idag är det mulet :D Äntligen. Det bästa med det är väl att jag kan sova på morgonen utan att vakna typ var 15e min för att det är så varmt i mitt rum.

Om en liten stund ska jag och mamma åka till Farsta och fixa min klocka som jag fick i onsdags. De måste korta ner den lite, annars åker den av armen. O så ska jag försöka hitta något till Emelie också :)

Mitt stora problem just nu är ju att jag har två stora skavsår på ena foten. Har inga skor att gå i och jag vägrar att låna mammas eller Celines foppatofflor. Då skaver jag hellre upp fötterna igen! Fick de där skavsåren i onsdags när jag var ute och jag märkte inte förns jag kom hem att höger sko var helt nerblodad. Trodde inte att det var mer med det, det var säkert bara ett pyttelitet sår som blödde mycket. Men aa, sen så såg jag ju att det var två stora sår. Det finns dock en positiv sak med skavsåren, för igår när jag sprang så var jag typ tvungen att springa hela tiden, när jag gick så gjorde det ont...

Nu ska jag gå och göra mig fin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0