Lyckad kväll

Igår var jättekul men jag som hade tänk ta det lugnt tog det inte lugnt. Det var ju dans från runt 23-3. Och lite dricka på det. Så idag är jag helt slut. Redan på bussen hem igår fick jag ont i huvudet. Vaknade 9 imorse, ingen aning om varför för jag var varken täppt i näsan, behövde snyta mig, hosta eller nått sånt. Som tur var somnade jag om och vaknade igen vid 12, då låg jag kvar i sängen och kollade på OS. När kl var ungerfär 13 var jag så hungrig att jag var tvungen att gå ner och hämta mackor och oboy. Sen dess har jag legat i sängen och hostat. Värsta rethostan jag har!


Christine och Felix när vi stod på plattan och väntade på de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0