Jag mår inge bra

Vilken värmechock jag fick nyss och det är inte ens soligt eller varmt ute längre. Jag kanske håller på att bli sjuk, för inte har jag väl kommit in i klimakteriet? :O

Jag mår inte alls bra. Halsen gör ont, känns helt sträv när man sväljer. Och... nej jag ska inte berätta mer ingående. Dåligt att det inte hjälper att dricka varken varmt eller kallt. Någon som har något mirakelknep mot halsont?

Dessutom började jag nyss må dåligt. Skulle kunna kräkas om jag stod där vid toaletten, men jag orkar inte ta mig dit.

Ska nog gå ner och göra te, i hopp om att det ska hjälpa något denna gång. Sen skulle jag vilja äta något, men jag mår ju illa och har ont i halsen så det är liksom inge kul att äta. En film skulle nog inte skada att kolla på iaf.

Hoppas inte att mitt halsont håller i sig i flera månader, som det har gjort de två senaste gångerna jag har haft problem med halsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0