Host host

Idag har jag inte gjort mycket alltså. Vaknade konstigt nog 9 idag igen så då satte jag på tv:n och kollade OS-finalen i basket mellan Usa och Spanien. Usa vann och jag tycker att de är grymt coola :P Sen så gick jag väl ner och gjorde frukost och la mig sedan framför t:n där nere :P När klockan var dags för OS-avslutningen så tittade jag på den. En dag framför tv:n alltså... Eller jag följde ju med pappa för att handla hostmedicin. Var tvungna att åka in på söder eftersom att det typ bara är där de har öppet på söndagar. Efter det så svängde vi förbi ICA i Sickla för att jag skulle köpa godis.

Jag tror inte att den där hostmedicinen är bra för mig, får ont i bröstet och ryggen, lungorna typ. Eller så har jag bara hostat för mycket kanske. Aja, jag ska ta hostmedicinen iaf... För jag vill sluta hosta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0