Förkylning, here I come!

Mitt halsont var antagligen bara lugnet före stormen. Jag tror att jag håller på att få världens förkylning. Halsen kliar som attan, och det låter konstigt när jag andas. Näsan känns... ja den känns som den brukar innan man blir förkyld. Huvudet är tungt. Bra tajming. Inte nog med att skolan drar igång, nej det är ju också så att Sandra fyller 18 imorgon och vi ska ut på kvällen. Jag har inte börjat se hemsk ut än... men ja, det kommer ska ni se.

Jag ska nog bädda ner mig i sängen efter det att jag tryckt i mig en kebabtallrik. I sängen ska jag äta chokladen som jag var nere på konsum och köpte nyss. Rätt praktiskt att bo ovanpå en affär. Jag är dock inte förvånad över att jag inte är godissugen längre, mitt godissug försvinner alltid i den sekund som jag har köpt godiset. Kanske bra men det skulle ju vara kul att få riktigt njuta av godiset någon gång >.< Aja, chokladen kan ju inte ligga där och ruttna. Har hört att den möglar ganska snabbt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0