En vecka på Cypern

Nu är jag hemma igen. Vet inte om jag gillar det eller inte.

Det var så mysigt där nere, speciellt kvällarna. Dagarna ,dock, var fruktansvärt varma. Den sista dagen, alltså igår, var det lite molnigt och luften var riktigt tryckande. Orkade inte ligga kvar vid polen i 35 gradigt tryckande väder så jag gick upp till rummet och drack kaffe. Sen var jag redo för poolen igen ;) Och molnen och det tryckande vädret försvann lika fort som mitt poolhumör kom tillbaka. Det måste ha varit varmast dagen igår för man kunde inte gå någonstans utan att bli dyngsur. Usch för all fukt!

Så, vad har jag gjort under veckan då? De flesta dagarna har faktiskt spenderats vid poolen och i poolen. Förutom två dagar. En dag var vi vid en lång strand med jättefint vatten (fick reda på igår att det fanns en mkt större strand med klarare vatten, hur nu det går till, en liten bit längre bort. Typiskt!). Det var nice där :) På onsdagen bar det av ut på havet med en stor båt. Turen höll på i 4 timmar kanske. Vi badade i fina vikar och fick jättegod mat :)

Svårt att sammanfatta allting, blir nog lättare när jag får in bilder i datan så att jag kan titta tillbaka :) Veckan var iaf bra. Men varm. Det är faktiskt rätt skönt att vara tillbaka i "kylan". Men jag skulle ju inte ha något emot att kunna gå ut på kvällarna och inte frysa, bara kunna sitta på balkongen och känna den ljumma vinden. Stå där och titta ut över poolområdet och sjunga med i låtarna som spelades på hotellets restaurant ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också!!!



Du skriver in ditt personnummer med ett - mellan de "vanliga" och de "hemliga" siffrorna, istället för att skriva SJ3 (Gaaah... SJ3, 3!!!) =)



Välkommen hem, btw!

2008-08-16 @ 16:03:28
URL: http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0