Ahh!

Jag kom på en sak!

Jag vet varför jag har stått och dansat och sjungit med i låtarna på kvällarna. Samt varför jag varit helt tokig. Varför kommer all energi på kvällen för?

Jo, iallafall, jag har inte haft någon annan musik att lyssna på! På planet ner så tappade jag en grej till mobilen, så jag kunde inte koppla i hörlurarna!

Just nu funderar jag på om jag ska ut ikväll. Em tjatar på mig. Kände mig först för trött men nu lyssnar jag på någon låt som typ alla måste ha hört utom jag, och nu vill jag inte sitta hemma heller.

Nä, man ska inte leva utan musik. Utan den bli man knäpp, och med den blir man också knäpp. Fast på ett sundare sätt. Right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0