Var är du?

Jag fick lite panik när jag inte fick tag på Sandra. Hon har ju alltid mobilen i närheten så jag antog att hennes mobil gått sönder igen och hon inte gick att få tag på + att hon inte heller hade mitt nummer. Därav paniken.

Men så fick jag ett sms av henne nyss, precis när jag skickat massa meddelanden på msn till henne som hon skulle kunna se när hon loggar in, och hon hade bara inte haft mobilen i närheten. Det är inte likt henne :P

Hade tänkt sova för ett tag sedan men nu har jag ju suttit uppe å försökt få tag på henne, så det blir till att sova nu istället. Ska upp vid 6.

Min plan att läsa svenska ordboken gick inte så bra, kom några sidor på bokstaven a. Heh, är lite realistisk också och inser att jag inte kommer hinna bläddra igenom alla sidor innan jag ska upp igen. Och jag måste verkligen sova. Jag ska inte få 0,0 på högskoleprovet!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ångest! Vad fick du? Du kan omöjligt fått sämre än mig!

2008-04-05 @ 17:12:23
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0