Sommarjobb

Jag är väldigt nära att få ett sommarjobb nu. Eller jag kanske redan har ett, är inte så säker. Ska dit och hälsa på i maj tror jag, men tänk om chefen dissar mig då :P När jag ringde idag sa hon att de gärna tog emot mig. Då kanske jag har ett sommarjobb. Eller inte.

Det är mycket man inte vet.

Nu ringde hon :O Ska dit och kolla den 8/5 efter skolan. Har nästan aldrig varit på nacka sjukhus, å jag är mest orolig för att jag ska virra bort mig och behöva ringa flera gånger och fråga om vägen :P Bussen går ju hela vägen upp dit men sjukhus är väldigt svåra att hitta i. Södersjukhuset är i princip omöjligt. Hoppas nacka är lättare, för det är ju inte lika stort (?). I värsta fall får jag väl skaffa en karta ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0