Rolig fakta...not

Jag har nästan inget att skriva förutom att jag mår illa efter att ha ätit några chips. Då kanske man tänker att: men vad bra att må illa av sånna saker, då äter man ju inte så mkt! Men så är det inte, visst mår jag illa efter ett tag men jag kan inte sluta äta för det :/ Stora problem.

Denna vecka blir sådär lagom jobbig. Kanske inte så mkt att göra i skolan just nu men det är massa saker man måste påbörja som ska vara klara om en två veckor. Nu i veckan är det såklart lite som behöver göras:

Tisdag - Studiedag!!! Var tvungen att upplysa om det ;)
Onsdag - Matteprov, BEEP-test + förhör på L-ABC och stress
Torsdag - Ha läst igenom alla texter till Eng NP

Kommentarer
Postat av: Malin

onsdag: livräddnings-läxförhör på idrotten, fast du kanske redan kan allt det där redan? ;)

2008-04-14 @ 20:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0