OO så underbart

God eftermiddag!

Jisses vilket väder :) Det är ju sommarvarmt. Iaf där det inte blåser, och det gör det inte på vår uteplats :D Så jag har suttit där i ca en timma, med korta shorts och ett linne, och tyckt att det varit jättevarmt.

Imorse när jag gick upp för att äta frukost höll pappa på och lekte med högtrycken på uteplatsen så jag kunde inte äta frukost ute... lite surt. Istället satte jag mig i vardagsrummet och såg 2 avsnitt av "Alla Älskar Raymond". Tog mig även tid att titta ut genom vardagsrumsfönstret, ner mot busshållsplatsen, och vet ni vad jag ser!? En tjej som har jacka och stövlar på sig!

Herregud, hon måste ha dött av värmeslag.

Snart kommer Janes 20-åriga son Mattis hit och äter middag. Så jag var alltså tvungen att duscha förut :P Trodde att det skulle bli en oduschad dag framför datorn, men det blev en duschad dag framför datorn och en timma ute i varma solen :D

Fett nice.

Ne, nu har jag nog fått solsting ;P Hejdå

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh, är han snygg?

2008-04-20 @ 17:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0