Min ronja

Host host... för mkt stark nudelsoppa i munnen, för hastigt svald.

Nu tror jag att det har slutat regna och det passar. Jag tänkte nämligen ge mig ut och springa. Förbereda kroppen för chocken som den kommer få på onsdag när vi ska ha BEEP-test.

Men hade det regnat hade det ändå inte gjort något för annars hade jag kanske suttit här inne och deppat eftersom lilla Ronja är dålig. Gråtit mig dyngsur istället. Nu släpar lilla Ronja hela högerbakbenet efter sig. Ringde vet. men de svarade inte så jag ska ringa 16 igen om de inte ringt tillbaka innan dess.

Skulle behöva plugga matte men blir det så att vi får tid hos vet. idag eller imorn så går självklart Ronja framför det. För jag älskar Ronja.


image250
Kom att tänka på att vi har haft henne i, nästan på dagen, två år nu. Fick henne 15/4 - 06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0