Min dag blev inte riktigt som jag tänkt mig

Jag var uppe relativt tidigt för att vara mig och tänkte att jag skulle hinna med en massa saker. Men jag hade en sak som låg i bakhuvudet, skulle det vara snö när jag kollade ut genom fönstret? Självklart var det snö, blötsnö, och det föll lite från himlen också. Där rök mina planer på att pyssla om kaninerna.

Jag hade ingen aning om att de skulle ryka ennu en gång.

Nu får jag en lugn studiedag tänkte jag, men när jag kommer ner för att äta frukost säger mamma att morfar kommer kl. 13. Jaha, vad ska han göra här? frågar jag. Han ska plugga matte med dig, säger mamma.

Jag har alltså suttit från kl. 13 - 18:30 och räknat matte. Det värsta inför provet på onsdag är gjort nu och jag har tid att kolla igenom allt, utan att ha världens ångest, lite senare.

Nu skriver jag på engelskan och får jag tid över ska jag skriva på uppsatsen jag har i spanskan. Skönt att jag slipper spanskan i 3:an :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0