Man var rätt så söt som liten

Det är så ljust ute... känns som om det är sommar. Kan nästan känna grilldoften, från vår grill, som brukar komma in genom mitt öppna fönster. Tänk, snart är det faktiskt sommar :D

Imorgon hoppas jag självklart på strålande sol så att jag kan sitta ute.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta ett tag på Talang 08. Sedan ska jag faktiskt sova. Har redan borstat tänderna o så. Känner verkligen att jag inte kan sitta och göra skolarbete, känner mig varm och ögonen är helt dåsiga. Varma på något sätt. Självklart kommer jag inte att bli sjuk, för det blir jag aldirg. Behöver bara sova.
-
Kommer dock ihåg en gång då jag blev sjuk. Gissa vad jag behövde göra för att bli sjuk? Jag behövde önska mig det genom att skaka på min magiska burk med glittervatten :P Jag var liten och skakade på burken, tänkandes "snälla, får jag bli sjuk som mina syskon så att jag också får vara hemma" haha.

Godnatt :)

Bjuder på en låt som jag för tillfället tycker är väldigt mysig. Som en godnattvisa nästan, hehe
Wyclef Jean feat. Paul Simon - Fast Car

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0