Lite pigghet vill jag ha...

För jag har nämligen sovit i 3 timmar nu.

Var så trött förut att jag inte kunde sitta här och ens försöka leta artiklar om Lockerbieolyckan.

Men hur kan jag vara trött? Vaknade nämligen av mig själv imorse när klockan bara var halv 10. Hade sovit 12 timmar. Sen har jag ju inte precis ansträngt mig på dagen heller.

Kanske är det så att tankarna på skolan gör mig helt slut. Håller det på så här kommer jag definitivt inte ha någon uppsats till på tisdag. Och jag är väldigt orolig för att jag inte kommer att få ihop 3 sidor. För jag hittade bara en bok att ha som källa, resten är artiklar som jag ska leta upp nu.

Hoppas det går bättre nu när jag är lite piggare. Känner dock att tröttheten är påväg tillbaka :/ hmm, vad har jag gjort för att förtjäna detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0