Jippi för skolan och halsont!

Nu ska jag dricka ett glas honung, jag har nämligen väldigt ont i halsen :( När jag vaknade imorse gjorde det jätteont på höger sida i strupen när jag svalde. Typiskt om det skulle sitta i enda till nästa vecka när det är BEEP-test. Förra gången hade jag typ feber och halsfluss, iaf ett halskrångel som aldrig ville gå över.

Så nu ska jag dricka min honung. Ska samtidigt sitta och spåna på mitt tal som ska hållas på onsdag. Måste gå bra! Senare måste jag också kolla igenom allting som jag har lärt mig i spanska under de år jag läst det, för imorgon är det kursprov.

KURSPROV!!! Ska sitta från 8:30 - 12:00 utan paus! Sen så början min lektion 12:15 så jag får väl ta med mig ngn macka att ha som lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0