Duktig

Kom precis in från en springrunda på 20 min med lillebror. Vi stretchade i 10 min efteråt också.

Jag fick jätteont i sidan av vaden så jag fick stanna ibland för att sträcka ut den. Det var inte kul. Kändes som att vaden hade fastnat eller så.

Nu känner jag mig iaf lite duktig. I onsdags var jag ute och sprang i 50 min och imorn kommer mammas kompis Jan-Erik med sin hund för att gå ut och gå med oss gustafssonar.

Angående min mamma så var hon lite rolig idag när hon hörde en fråga på postkodmiljonären:

Tvn: i vilken sport finns inte regeln offside? Fotboll, Hockey, Tennis eller Bandy?
Mamma: hmm, fotboll har väl inte offside...
Jag: Det har de visst.
Mamma: Då är det väl bandy då
Jag: Tennis!


Mamma vet antagligen inte vad offside är :P

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Hej, trevig blogg vill ja säga, Ha en forts trevlig dag!

2008-04-06 @ 15:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0