Att prata engelska med småbarn är svårt

Snart ska jag gå o lägga mig, var bara tvungen att sitta här ett tag för att läsa lite bloggar. Kom på att jag inte gjort det idag :O hehe

Dagen har varit bra :) Man blir ju inte direkt ledsen av detta väder, om ni förstår vad jag menar :P
Satt ute med lite saker att läsa, ett stort glas vatten med hälften is i och så åt jag lite glass också :D

Lite senare på dagen kom barnen som bor brevid, Hannah och hennes storebror (som jag har glömt bort vad han hette eftersom det inte var ett så vanligt namn. Ska fråga pappa sen) och kastade boll med mig. Och så dödade vi myror! Hah, wiee äntligen några som delar min hobby "myrdödning".

Föresten kan jag säga att det är svårt att prata engelska med barn :P För det första är det svårt att veta vad de säger eftersom de inte pratar jättetydligt hela tiden, sen så blandar Hannah eng och sv ibland och då blir jag förvirrad :P Men det gick iaf lite bra.

Nu ska jag nog gå upp o lägga mig i sängen. Slå på tv:n i hopp om att det visas något bra. Annars sover jag på en gång.

Ses imorn, om jag nu inte har en sån dag att jag inte orkar sitta vid datorn ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0