This weekend

Gokväll.

För er som är desperata över att få veta vad jag gjort denna helg, kommer här lite fakta..

I fredags åkte jag och klippte mig efter skolan. Stället jag klipper mig på heter Rinse och ligger i gullmarsplan. När jag och mamma kom dit hade jag inte bestämt mig för hur jag skulle klippa mig men vad jag klämde ur mig till frisörskan var väl nått i stil med "Man ska se att jag har klippt mig, så inte bara topparna. Där luggen slutar ska inte håret bara åka ner utan det ska vara uppklippt typ".

Såhär i efterhand känns det som om mitt hår är jättekort (nu överderv jag nog lite va?), och det är det säkert också. Har inte haft såhär kort hår på länge eftersom jag sparade till långt hår. Men vad som är bra är att jag inte kan se några slitna toppar nu :)

Före Efter

Kommer ihåg när jag alltid grät efter att jag hade klippt mig. För det är verkligen hemskt. Man får ju oftast inte som man vill. Håret har aldrig varit min starka sida för det är alltid så platt å tråkigt å bara hänger överallt, så när det känns som om håret är värre än någon timma innan blir jag förstörd. Anledningen till att jag har mamma med mig är iaf att jag inte klarar av att åka hem med buss eftersom folk då ser mig i min nya frisyr. Okej, jag kanske skulle klara det nu, men jag tar inga risker. Så mamma följer med!

Det blev lite shopping innan klippningen. Ett par grå strumpbyxor och en stickad tröjklänning. Där rök lite födelsedagspengar :P haha
La mig vid 9 :) Skönt att få sova <3

Igår hände väl inte så mycket. Åkte till pappa efter middagen eftersom mamma åkte till grekland. Nu är hela min släkt borta förutom pappa å pontus. Å jag :( Jag vill till värmen!

Idag åkte jag upp till mamma och städade hos de små kaninisarna. De älskar mig :)

Jaja, ska kolla igenom min engelska text om ordet "reluctant" så att det blir en bra LECTURE imorn. Sen sover jag.

Ett lite för tidigt godnatt från mig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0