HALVNYTTIG DAG.

Morsning korsning.

Efter dagens skola åkte jag in till stan med Jessica, Sandra å Malin för att kolla lite skor. Själv hittade jag inget men ska kolla lite imorn tror jag.
Vi "fikade" på donken. Lilla menyn + en paj.
På bussen hem fick jag lust att springa men när jag steg av bussen i älta tänkte jag om. Var ju så fasligt kallt ute så att man frös.
Men envis som jag är kunde jag inte släppa det där med att springa även om jag insåg hur mycket jag skulle frysa. Därför sprang jag i skogen ca 20 min. I den kalla luften.
Den sträckan jag springer är typ springa till ett ställe å sen tillbaka (aha!). Dock brukar jag aldrig orka springa första halvan utan att stanna eller åtminstone gå. Fast idag var det andra bullar. Jag använde mig av zlatan-metoden. Klarade av att springa 9.15 min utan att stanna. Bra gjort av mig, för jag kände efter 1 min att jag fick lite håll och att lungorna inte klarade den kalla luften.

Nu sitter jag i alla fall här och hostar. Man kanske inte ska springa när det är så kallt. Förstår inte hur vissa orkar springa på vintern i -10. Å andra sidan kanske de här halvdöda när de kommer tillbaka från sin runda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0