Finally

Denna helgen ska jag sova, verkligen sova. Måste sova, är i stort behov av det.


Dagen var ytterst rolig. Historian hann jag inte redovisa på ändå. Matten var så omöjlig att jag inte orkade bry mig.

När skolan slutat ringde jag morfar och åkte dit till Igelboda för att studera matte. Fick en god middag också och åkte hem kl 20:18 med Saltsjöbanan.

image3
På saltsjöbanan lekte jag med mobilen för att slippa srirra på folk runtomkring.

Något jag verkligen stör mig på är det grå träplanket vid hammarby sjöstad. Man kan ju inte se neråt vattnet å de fina nybbygda grejerna. Fast vad vet jag, får ju aldrig se det p.g.a. ett plank.
Förstör liksom bussresan och i allmänhet att åka på vägar när man inte kan se saker runtomkring. Typ på broar när man inte kan se ut på vattnet för att de sätter ut något så att de är omöjligt. Jaja, vissa blir väl rädda av höjden men jag bryr mig inte. Jag vill se vattnet.

Min favoritväg är den som går mot Jönköping förbi vättern. Så underbart vacker å fin väg. Känns nästan som om man är i ett annat land <3 Solnedgången där är också ljuvlig. Jag ska bygga mig ett hus mitt i vägen tror jag :)

En sak jag kännt en längtan till idag är att kolla på TV. Har inte gjort det på nåra dagar och kände ett sug :/ Det blev dr. Phil hos morfar. Nu på kvällen lite av "Klassfesten".

Apropå "Klassfesten", Imorn blire klassfest :) Träffa klassen på en lördag samt se alla "finklädda". Ioförsig är vi alltid fina ;)


Nu måste jag lyssna på musik . Ha det bra va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0