Sunnight

Jag älskar att åka bil, och speciellt på kvällen. Det finns så mycket att titta på. Jag blir så glad av att åka bil. De spelade dancehits på NRJ som vi hade på, och jag fick jättelust att dansa. Jag vill dansa! Synd att jag satt i bilen. Fast det är endå kul att åka bil :D

Ikväll ska jag bara läsa boken i sängen, och innan det ska jag duscha. Farmor sa att mitt hår var så fint å glansigt :), på tal om shampoo. Jag använder sunsilks Fresh & Flowing som ska hålla året fräsht längre. Har alltid haft svårt att tro på det, och bryr mig inte om vilket shampoo jag använder. Shampoo som shampoo. Men nu på senaste tiden har jag märkt att håret är annorluna beroende på vilket shampoo och balsam jag sätter i det :O Och det känns som att håret håller sig rent längre med Fresh & Flowing. Fast ibland tycker jag att det är jobbigt att mitt hår alltid glänser och är så mjukt. Det lever sitt eget liv och flyger runt som det vill.

Farmor visade också hela thocka pärmen med släktforskning. Och alla bodde typ i USA. Hade ingen aning om att det var så många, nästan inga bor ju i sverige.

Tittade på Parlamentet och har alltid haft Johan Glans som min favorit. Henrik Hjelt också. Nu lägger jag till Björn Gustafsson. Vackert efternamn också, rätt stavat tillomed.

image38image39
Måste köpa Parlamentet Dvd:n när den kommer ut. Och nästa vecka måste jag kolla Nisse Hults historiaska snedsteg :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Det schampoot funkade inte alls för mig :/
Hihi, jag älskar Nisse Hult, vi kan titta tillsammans! :D

2007-10-22 @ 21:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0