Lördag, slappdag

Idag vaknade jag vid kl 2 och var riktigt trött. Kanske var det för att jag var med Christine igår och gick runt i stan på kvällen samtidigt som ögonen var sömniga. Vi fikade på café 60 och sedan gick vi mot slussen. Satte oss på donken och pratade.
När jag kom hem vid kl halv 1 var jag rätt pigg så jag satte mig å kollade på tv i ca 10 min. Sedan blev jag plötsligt jättejättetrött, la mig på sängen med kläderna på, och somnade.

När jag gick upp imorse åt jag lunch på en gång. Satte mig ner framför tv:n med maten och såg att det precis börjat en film på tv4 film som hette Trasiga änglar. Kollade på den och efteråt på Vägen ut med Björn Kellman.
Sen så var det American Pie, som jag fortfarande har på, men har inte sett precis hela eftersom att jag borstade tänderna å så. Ska nog kolla på tv ikväll också om det är någonting bra vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0