Kina...öhh..mmm

Det var så hon stod hela föreläsningen. En massa öhh å mmm. Och så sa hon kriminal istället för kriminell. Gud vad jag störde mig på det.

Men det var ganska intressant att lyssna ändå fast man var tvungen att superanstränga sig. Dock hade det behövts en paus i ett två timmar långt pratande. Hon frågade ju om vi ville ta en liten paus eller om hon skulle fortsätta. Jag tänkte: åhh vad skönt. Men icke! Någon, säkert en tant, säger typ nej. Jag hörde inte men snabbt började iaf kinesen prata igen. En timme till i att sitta still. SUCK.

Å så frågorna i slutet. En dum kines som förstod svenska, men inte kunde prata språket. Hon använde sig av engelska, men gud vad dålig hon var på det. Man förstod ju inte vad hon sade. Det verkade inte föreläsaren göra heller eftersom att hon aldrig svarade på frågan (som jag inte hörde eftersom kinesen inte kunde prata).

Nu ska jag upp till mamma och sooooova. Om det kunde vara så härligt. Nej jag ska plugga, fast det blir det nog inget av (hehe). Jag måste se ID och det börjar ju om mindre än en timma (oj då :O). I början hatade jag det programmet, hade höga förväntningar som inte infriades. Men nu är jag beroende. I'm adicted to you ID. Gud, orka vara jag (varför säger jag gud för ?). Jag måste i alla fall veta vilka identiteter folket har, och så är det nyttigt att störa sig på folk som är dåliga på att lista ut sådant. Nu t.ex. finns en OS guld medaljör med bland IDentiteterna, och jag vet vem det är. Men inte de!!!

Ne, nu får ni klara er utan mitt klagande en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0