Jenny

Stod nere å kollade i kylskåpet efter mat. Dock var jag inte sugen på mat, även om jag är jättehungrig. Men men, det var ju inte det jag skulle skriva om.
På kylskåpet sitter en allmanacka å jag kollade igenom vilka flaggdagar vi har. Då kom jag att tänka på att det är Oktober nu. Precis i början. Och då har jag ju namnsdag, den 6 oktober :D
Bara min dag, å alla andra Jenny. Men mest min, för jag är den bästa Jennyn :P

På akutsjukvården fick vi göra en avslappningsövning och skulle tänka på vad som varit sämst och bäst med dagen. Tro det eller ej, men jag kom inte på något dåligt. Typ bara att det var mörkare än vanligt i mitt rum på morgonen.
Den här dagen har ju gått så bra. Historiaprovet som alla bävat för slipper vi eftersom Christian är sjuk (för ovanlighetens skull). Då får vi en håltimme på över 2 timmar :) Går till forum och jag äter pommes frittes och en grillad baguette från Burgerking. Får också 10 kr rabatt :D
Sen köper jag en mjukglass och finner även att jag inte behöver äta glass ensam. För Felix ville också ha mjukglass :) Wiee, jag slipper äta glass å se mobbad ut själv!
Lugn civilrätt å sen en håltimme där jag får lite svenska gjord. Och sen var det den älskade akutsjukvården. Även om den börjar 15 å slutar 16.20 känns det bara kul att gå på den. Inte liksom: nej inte en lektion till.

D e nice! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0