Jag rockar på...att...hacka gurka! ^^

Jag har egentligen för ont i armarna för att skriva, men jag gör det ändå.

Igår var jag med Malin och vi skulle äta lunch i stan. Vi åkte till T-centralen och kom sedan in i gamla stan, sedan kom vi tillbaka till T-centralen, och det slutade med att vi åt lunch på Max vid kungsträdgården.

Sedan bar det av hem till Malin där vi först spelade eye toy och efter det kollade på Nisse Hult. Vi åt nyttiga chips, fruktsallad m. glass, och lite senare på kvällen, te och mackor. Så mätt brukar jag bara bli hos farmor annars ;)
Jag sov över hos malin, vilket inte var planerat, men mysigt.

Idag skulle Malin och hennes mamma ha haft en Mor och dotter-dag. Men den förstörde jag, eftersom att jag följde med dem och bowlade. Tyvärr glömde jag cameran hemma, jag som trodde att jag stoppade ner den i väskan :S

Får väl ta nån bild ikväll när Celine och Philippa kommer förbi och spökar. Och kanske på mitt rum, för snart måste jag börja fixa. Och imorgon ja, då är det min stora dag :P Det ringde en tant till mig igår förmiddag och frågade om jag möjligtvis ville ha en taxi till Globen och starlight express. Tur och retur. Mihi, jag frågade om de betalade, och när hon sa ja svarade jag att jag gärna åkte lite taxi :D Nu slipper jag leta efter Globen gate 7 :)

Snart måste jag ringa Emelie och säga att hon infinner sig här imorgon 18.30 så att hon också får åka taxi :P
Ska ta bilder, eftersom att det faktiskt är min stora dag (och jag hoppas att det inte är så att jag dör snart) Och nej, det var inte några självmordstankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0