Förkylning på G

Japp, klart att jag ska bli förkyld när jag har den värsta skolveckan jag haft någonsin att vänta. Hoppas att det är en endagsförkylning som man har ibland. Eller så blir jag fast med nässpray i dagar. Men det finns en bra sak med att vara förkyld. Man känner hur skönt det är att vara frisk. Du vet den stunden man är så täppt i näsan att man inte orkar andas, då tar man nasspray och känslan är så skön. Man är befriad.

Men nästa vecka passar inte för jag har lovat att springa 5 dagar. Och det vill jag verkligen göra, men om jag blir förkyld kanske jag får överväga att hoppa över :(

Piss och pannkaka!

Nu ska jag nog lägga mig för jag börjar äntligen känna mig trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0