Varning alla fetträdda människor! Här kommer innehållet i Findus gulaschsoppa.

I förra inlägget skulle jag ner & äta lunch. Om ni nu inte visste det. Jag kommer ner, blandar runt i min gulaschsoppa, från Findus, för att se om det skulle finnas någon stor fettbit i. För det brukar man ju finna ibland. En som är ungefär 1 cm ja. Men nu ska ni få höra, och detta är hemskt, och jag menar riktigt hemskt. Hör nu vad jag finner i min soppa, ja, här kommer det. Jag blandar runt, ser någonting stort, och jag menar verkligen stort.
Jag - Vad är det här? frågar jag pappa och visar föremålet
Pappa - Det är nog potatis, säger min pappa och kollar inte mer på det jag visar upp
Jag blandar vidare med kan inte sluta tänka på vad jag precis såg. Men så tar jag upp saken på skeden.
Jag - Det här kan inte vara potatis, det är något annat. Det är en fettbit. Usch! iiihhh!

Asså bildbevis det har jag, och jag inser nu att jag måste ladda upp bilden på datan så att jag kan visa hur stor fettbiten var. Pappa ska skicka in den ytterst stora fettklumpen till Findus och klaga.

image70

Som ni ser hittade jag också en lite mindre fettbit. Fett fett fett. Men snacka om stor den stora är. FETT STOR. Jag la en tandpetare brevid för att man skulle se storleken lättare. Så där borde det ju inte få vara, det är ju HEMSKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0