Tjatmaja

Nu är den ivägskickad :)

Jag var väldigt nöjd i början men sedan fastnade jag på en massa grejer, och boken sade emot sig själv på flera ställen. Dessutom var det svårt att hålla sig till 3 sidor med 1,5 i radavstånd. Blev 4 sidor för mig.

Ska hem till mamma och äta nu. Hungrig som en varg. Mamma skulle, när jag pratade med henne innan middagstid, göra kall lax med romsås och potatis. En av mina favoriträtter. Kommer nog äta det när jag kommer upp om ca 30 min (bussen går 00:28). Några ynka mackor kommer inte stilla min hunger precis.

Äntligen är denna förfärliga historiauppsats klar men det kommer ta några dar innan kroppen vänjer sig vid att man inte kan göra något åt den mera. Kommer tänka hela helgen på vad jag gjorde för fel och på alla saker som i efterhand blir så självklara, som man borde ha fattat när man skrev!

Nu behöver jag bara äta, sova och sova ännu mera.
Ska inte nämna något ord som har med skolan att göra i denna blogg under helgen. Jag har tjatat ut alla ord som finns tror jag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du hann innan tolvslaget iaf =)Den där uppgiften var inte rolig, tänk att en enda människa kan ge ca 30 personer totalångest. Lärare borde förbjudas ;)

2007-11-24 @ 12:36:46
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0