Sommarkänsla såhär i bittert mörker

image61 Mjölk med kellogs red berries. Det är som sommar det. Tycker egentligen att det räcker med flingor för att få känslan av varmare tider. Men varför inte extra mycket sommar när det är möjligt!

Idag är det 44 dagar kvar till JULLOVET!

image63 Vad ska jag göra med mitt hår? Jag vill göra guldiga slingor, vilket jag för övrigt gjorde förra vintern. Då var jag desperat och hittade ingen annan färgningsgrej hemma. Men det blev bra. Ingen stor ändring, men jag såg och kände det iaf.

Kommentarer
Postat av: Malin

Visste du att i dessa flingor är det lika mycket socker som i sockerbomben start-flingor? dvs hela 29% det du!

2007-11-06 @ 20:22:51
Postat av: Sandra

Svar: Den soffan är ny och heter Månstad, finns iallafall på ikea.com och kostar 4995:-
Den e grymt snygg =)

2007-11-06 @ 21:00:13
URL: http://gudis.blogg.se
Postat av: Malin

Nej, nu skojade jag visst med dig! 23% socker ska det vara ju!

2007-11-07 @ 17:11:03
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0