Samhällskunskap

Hola hola

Nu sitter jag och leker med en dator i sal E113. Sara hade misslyckats med att boka den stora fina datasalen med dålig luft, istället hade hon bokat "kamelen", en vagn med bärbara datorer.

Jag har fortfarande ont i halsen och nyser lite då och då.

Malin är sjuk :( Vet hur det känns att ha inflamation i ryggen eftersom jag hade det i ryggslutet några månader i 6an. Förstå hur ont det gör att sitta ned när man har en inflamation i ryggslutet. Och sedan när man suttit ner ett tag och ska ställa sig upp är man stel och det gör väldigt ont.
Krya på dig lilla malin :)

Nu ska jag skriva klart min del i arbetet, miljö är urkul. Haha, inte alls som att man fick nog i naturkunskapen förra läsåret.

Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Naw, tack Jenny =) Jag tycker också synd om mig själv. Jag lovar.

2007-11-29 @ 11:54:31
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0