Mitt rum

image83

Nu är det nystädat och bäddat. Sängkappan struken och på. Någongång ska mitt rum målas om och lite smådetaljer ska inköpas och vissa saker skall flyttas runt. Bl.a. den blåa gamla sänglampan från IKEA.
Nästan hela mitt rum är från IKEA. Tavlan, väckarklockan, bordslampan, kudden och lite annat som inte syns i bild. Mitt vinröda lackiga klädskåp. Men sängkappan är från jotex.

 Här syns lite av skåpet, men som man ser har jag gjort om bilden litegranna.

Inatt kan jag i alla fall sova gott, och vakna upp i ett fint rum :)

Kommentarer
Postat av: Malin

ALLA har massa saker från IKEA, det hör liksom till att vara svensk. Eller tysk.

2007-11-29 @ 11:53:00
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0