I have a goal...

Hihi jag är glad men väldigt trött. Mitt mål är att sova innan00:00 men det kommer nog inte gå så bra med det. Jag hade tänkt måla mina naglar och låta de torka riktigt noga så att inte håret gör några konstiga mönster under sömnen. Sen så tänkte jag plugga in lite spanskaglosor, imorgon blir det konjunktiv och annat spanska tjafs.

SJUKT JOBBIGT

Men nu ska jag gå in och fixa mig för kvällen. Det tar alltid lång tid för mig eftersom jag bara står där och speglar mig. Bearbetar säkert mer av dagen framför spegeln innan jag ska sova än när jag faktiskt sover. Då kanske man inte behöver sova lika mycket? hmm....

Näe nu ska jag gå å bearbeta dagen

Nattifnatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0