Hoppas på STORA skogen

Hejsan svejsan

Undrar vad jag hinner göra i helgen? Har en del att plugga till, nämligen akutsjukvård och matte B. Jag skulle jättegärna vilja fota lite också. Skönt att ta en promenad och fota vid ältasjön kanske.

När jag är hos mamma igen ska jag ge mig ut i skogen och gå till ställen där jag inte varit förut. Inte ska jag följa ngn stig inte! Kanske hinner lite imorn eftersom jag är hos mamma ikväll tills imorgon eftermiddag. Jag har ju alltid undrat hur skogen ser ut där vid sidan om.

Då slipper man också skämmas för att man fotar onödiga grejer. Hoppas bara att jag inte möter en älg! Kanske kan jag ta med Flingan så kan hon vakta mig :P Fast Ronja är mer tuff, hehe.

Så kan jag sitta där med en liten kaninis och dricka varm choklad. ÅHHH :D

Men får ge mig ut tidigt eftersom det börjar mörkna vid halv 2 (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0