Dunderklumpen

Usch det känns jättejobbigt att skriva 7 inlägg på en dag men vad ska man göra när man inte har ett liv ?

Jag är avundsjuk på alla bloggar som visar vad de köpt för kläder. Och så kan de skriva, "den här köpte jag på H&M för 200 kr". Avundsjuk är vad jag är. Jag vill också skriva så. Varför har jag inte med sånt här då?

Jo, jag har typ inte handlat på länge, väääldigt väldigt länge. Och det börjar tära på mitt psyke för varje gång jag kollar i garderoben och får ut några kläder så kommer jag på att jag hade samma kombination för nån vecka sedan.

För en dryg vecka sedan köpte jag dock en brun stickad väst på H&M samt ett några toffsar i brunt och guld. BH och tillhörande trosor också. Men äsch jag orkar inte lägga upp det där. Koftan får mig ibland att känna mig som Carola á 80- 90-tal.

Nu ska jag gå ner å plugga civilrätt med papps. Civilrätt är otroligt kul. Har inte ens fattat vad det går ut på. Känns ju inte som om det är så stor skillnad från rättskunskap. (missuppfatta mig inte, jag gillar juridiklinjen faktiskt, det är bara det att det är väldigt jobbiga texter att läsa)

Jag älskar de guldiga toffsarna, det gäller bara för mig att våga mig på uppsatt hår.

Kommentarer
Postat av: theonlymee

svar: hehe, gör du det. :)

2007-11-26 @ 22:34:01
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0