Det går bra nu

OKEJ, ni har säkert fattat att temat för kvällen är uppsatsskrivande, jobbigt tänkande, stresskänsla och liknande.
Nu är jag klar, det känns iaf inte som att jag kan (orkar) skriva mer och bättre.
Självklart vill jag att någon läser igenom min uppsats, men hemma hos mamma har de glömt lägga på luren. Mammas mobil ligger förmodligen i hennes jackficka, och mamma själv ligger i sängen. Celines mobil är tvättmaskinad och Pontus har aldrig den påslagen.

Nu fick jag tag i pappa som är hos Agnetha. Först säger han att de packat ihop datan (!!!) men sedan framgår det av vidare utredning att det finns några till i lägenheten. Men jag fick skicka till Agnethas hotmail eftersom pappa inte kom ihåg sitt lösenord.

Nu ringde mamma. Hon ska läsa den också.

Måste äta middag snart. Fast kan man göra det kl 23?
Å så hoppade jag ju över lunchen i skolan eftersom jag var tvungen att läsa böcker. Åt lite ärtsoppa när jag kom hit, det var det ända som fanns eftersom pappa typ inte bott här på 2 veckor nu. Men det var gott, farmors ärtsoppa med fläsk är godast *vattnas i munnen*

Jag är hungrig känner jag nu.

image74
Inget TV tittande ikväll för min del. Hade velat se Idol eftersom jag hörde på rix morgon zoo att amanda varit dålig på repetitionerna. Det är ju otroligt intressant att se när folk är dåliga. Annars hatar jag Idol. Eller annars? Jag hatar det hela tiden! Det är likadant från år till år, de bästa röstas ut bara för att de inte är snygga etc. NEJ, Idol är inget för lilla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0