Bilder är bra att ha

Jag satt nyss och kollade på bilder på min bilddagbok. Det är så kul, för jag minns precis vad jag kände på varje bild.  Och så är det extra kul eftersom att jag fotade väldigt mycket för ett år sedan drygt.
På en bild, som jag tagit, dagen då skolan började, fick jag verkligen med känslan.
Jag har nog aldrig varit så deppig som de första månaderna i ettan. Jag kunde knappt äta på morgonen, och så fort jag kom hem blev jag ledsen eftersom jag visste att jag bara hade några timmar på mig att vara hemma, innan skolan började igen.
Andra bilder är jag bara nöjd med :P

image59 image60
17 Juli 2006. Helt tom kan man väl säga.                     Och den bilden är jag bara nöjd med :)

www.kallekanin.bilddagboken.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0