Äntligen :)

Idag, äntligen, kom min sängkappa :D Nu har jag satt den på sängen men den skulle behöva strykas lite. Kanske jag kan göra senare ikväll. Men jag upptäckte en ny sak, egentligen har jag vetat det länge men nu blev det smått akut. Det är så att mina bäddmadrasser håller på att smula sönder :S Varje gång man tar i dem blir man smulig om händerna. Alltså det är inte så att de förtvinar varje gån jag tar i dem som det kanske låter, men smular gör de.

Fast aja jag är supernöjd ändå, för den här sängkappan har äntligen kommit. Lägger upp en bild senare för att visa hur fint det faktiskt är om det nu är någon som tvekar eller inte vet vad en sängkappa är.

Ska nog ner och stryka nu så att jag har det gjort. Ikväll vill jag ju titta på Top Modell Sthlm. Förra veckan utgick ju det p.g.a. dum fotboll (varje gång det är fotboll på tv så är det samma tid och på samma kanal som Top model). Sådant borde vara förbjudet!

Godnatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0